Avanza

Underrubriker

lördag 10 mars 2018

Årets bokrea

Värme, Inomhus, Flame, Studie, Läxor

Idag bar det av till Akademibokhandeln och årets bokrea med yngsta sonen, särbon och hennes son. Detta var något som jag brukade göra varje år med när jag var ung, innan handla böcker blev något som man började göra på nätet. Kände att det är skillnad att gå omkring bland alla böcker jämfört med att scrolla efter dem på en hemsida. Sedan känns det också självklart bra att kunna spara en krona på att köpa det man vill ha till lägre pris. På så sätt bidrar man till att öka sin privatekonomi.

Självklart hade jag kolla vilka böcker som jag ville ha och jämfört priser mot vad de kostar på Adlibris och Bokus. Fyndade följande böcker till mig själv:


  • Kazuo Ishiguro - Återstoden av dagen
  • Michael Lewis - Flash boys:uppror på Wall Street
  • Joris Luyendijk - Simma med hajar


Genom att bli medlem gratis kunde jag även utnyttja en kampanj de hade där man tog 3 men betalade för 2. Tack för det Akademibokhandeln och här kan vi prata om #sparadkrona!

Yngsta sonen vill läsa mer om verkliga händelser och slog till på  Helikopterrånet skriven av Jonas Bonnier.

Brukar ni själva handla på bokrea? Har ni fyndat några böcker i år? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar