Avanza

Underrubriker

lördag 10 mars 2018

Mitt första inlägg

Jag har i många år funderat på att skriva, men aldrig riktigt kommit mig för. Någonstans inom mig har det alltid funnits en dröm om att en dag skriva en bok.

Jag köpte till och med några böcker om hur man gör.

Enda kruxet var att man även var tvungen att komma på något att skriva om. Sidorna var av någon anledning väldigt blanka, väldigt länge.

Mitt stora intresse är aktier, aktiesparande och investeringar och hur jag ska få mina två barn att bli intresserade av aktier, aktiesparande och ekonomi.

Tanken med bloggen är att den ska vara ett sätt att skriva ned tankar och idéer, som i framtiden ska vara grunden till en bok om min resa till ekonomisk frihet. Jag hoppas att ni kommer att finna denna aktieblogg intressant och att ni vill följa den.

Vad är ni främst intresserade av att läsa om? Kommentera gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar