Avanza

Underrubriker

fredag 6 april 2018

Bra tips på ställe att köpa skönhetsprodukter

Inlägget innehåller affiliatelänkar

Nu kanske ni undrar vad i hela friden jag skriver ett inlägg om skönhetsprodukter (som läsare kanske man associerar det främst med smink och dylikt). Men även en aktieräv måste ju investera i dessa med jämna mellanrum.  Eftersom jag kör efter devisen #sparadkrona har jag för vana att söka lägsta pris på nätet innan jag handlar något. Detta gäller särskilt förbrukningsvaror som vanligen är dyra, så jag ville dela med mig av något som jag gillar.

Spara en krona på att köpa deo på nätet


Det som stod på listan nu var inköp av deodorant. Något som är dyrt, men behövs. För mig funkar Armani Acqua di Gio Pour homme bäst.
Dock så ligger den högt i pris och normalt sätt brukar jag köpa den när jag är ute och reser, för att på så sätt spara en krona eller gärna två. Trots det landar priset runt 250 kronor. Det är ju lika mycket som en aktie i Axfood och en aktie i Storytel! Efter lite letande på Prisjakt och några skönhetssiter, hamnade jag på Glamma.se. Där kostade den 267 kr inklusive fri frakt. Helt klart prisvärt jämfört med andra ställen, vilket min privatekonomi gillar!

Med hjälp av en rabattkod för nya kunder, fick jag ytterligare 15% i rabatt, men då behövde jag handla för 500 kronor. La därför till ytterligare en deodorant och fick då hela rabatten. Totalt slutade det på 227 kronor/deodorant inklusive fri frakt. Känner mig fräscht nöjd. Helt klart #sparadkrona på den!

Spara en krona du med och använd dig av nedan rabattkod



För att dela med mig till dig som läsare, använd denna länk (affiliate), handla för 500 kronor och ange "nykund429" när du är i kassan så får du också del av rabatten. Rabattkoden gäller till 2018-12-31.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar